alt

Radek_P.jpg

R.Prokeš k VC Malajsii:

Příprava na závod:

Před touto velkou cenou bylo velmi málo času na jakékoliv trénování a tak jediný volný čas byl dopoledne v den závodu s výsledkem 55 kol a časy daleko za konkurencí. Díky tomu byl můj cíl dojezd do cíle a tam se uvidí. Těsně před kvalifikací jsem ze zoufalství začal sledovat jízdu V. Váchy a tam jsem také pochopil, kde je mé nastavení pozadu a kde dělám zásadní chybu. Po rychlé úpravě jsem sedl do auta, a jaké bylo mé překvapení, když čas byl o 2 vteřiny rychlejší než mé dosavadní maximum.

Kvalifikace:

Díky téhle změně jsem přehodnotil svoje plány a začal věřit v postup mezi posledních deset jezdců. Nakonec to vyšlo a já postoupil z 8. místa. V další části jsem už na jezdce neměl a tak jsem zůstal na desátém místě.

Závod:

Jak už je tradicí, start mně vůbec nevyšel a já se propadl až někam na 14. místo. Jenže chybami jezdců jsem se již v průběhu prvního kola opět dostal na 10. místo. Po dalším kole jsem byl již na 8. pozici a tu si i udržoval až do mé zastávky. Ta proběhla hladce a já se dostal k dvojici M. Zeman a D. Hančl těsně sledovanou O. Zalešem. Po několika kolech bojů jsem se nakonec dostal před Davida i Martina – na Ondru jsem bohužel neměl a rychle se mi vzdaloval. Za chvíli jsem se byl za křídlem O. Gajdoše, kterého jsem nakonec s notnou dávkou štěstí překonal. Pak už jsem se jen do konce závodu snažil neudělat chybu a udržet 8. místo. Pár kol před koncem jsem začal sledovat problémy jezdců jedoucích na předních pozicích a můj překvapivý posun vpřed. Nakonec z toho bylo úžasné 5. místo a důležitých deset bodů. Po tomhle závodě se už velice těším na další VC. Takže nashledanou v Číně

J__.JPG

M.Radiměřský k VC Malajsie:

Příprava na závod:

Přípravě na závod jsem se začal věnovat z časových důvodů až v pátek na měřeném tréninku. Nedařilo se monopost nastavit dle představ, hlavně opotřebení pneu bylo moc vysoké. V sobotním treninku jsem ještě ladil setup, ale moc se mi nedařilo.

Kvalifikace:

Do kvalifikace jsem vyjížděl s vědomím, že do druhé části asi nepostoupím. Šesnácté místo toho bylo důkazem a já už se soustředil na závod a promýšlel strategie.

Závod:

Start nebyl špatný a do T1 jsem najížděl na 16 pozici. Bohužel do T11 jsem najížděl vedle M.Daridy a ťukl jsem si do jeho bohu což mě otočilo a propadl jsem se na poslední místo. Začala tedy stíhací jízda, což díky chybám soupeřů probíhalo celkem v klidu. Pomalu jsem se propracovával vpřed, první chyboval D.Hančl. Pomalu jsem se přibližoval k dvojici M.Darida a R.Wojčík. Asi po jednom kole R.Wojčík nezvládl výjezd z T9 a otočil se. Po chybě V.Váchy jsem postoupil na 17 pozici a stále dotíral na M.Daridu, který po chvíli také chyboval. Postoupil jsem na 16 pozici a začal stahovat D.Volára. Chvíli mi to trvalo než jsem se před Dušana dostal, protože jsem ztrácel přítlak čím blíž jsem k němu byl. Do boxů jsem zajížděl ze 14 pozice a vrátil se na 17 pozici před D. Volára. Po pár kolech přišla první hrubka, když při nájezdu do T11 jsem najel moc na obrubník a tráva mě stáhla mimo trať. Zkusil jsem jet na hraně, ale přišla druhá hrubka, když při výjezdu z T9 jsem poslal monopost do bariéry. Utržené přední křídlo znamenalo konec nadějím. Dojel jsem do boxů, opravil monopost a zkusil jsem dojet alespoň do cíle. Jaké bylo moje zjištění, že jsem cílem projel na 9 pozici, kterou jsem jen tak tak ubránil před R.Wojčíkem. 

Nashle v Číně.

Horner.JPG

Vyjádření týmu:

Celý tým prožíval závod jako na trní. Oba jezdce jsme varovali před velkým opotřebením motoru, díky vysokým teplotám a vysoké vlhkosti vzduchu, což se potvrdilo. S výsledkem jsme spokojeni a i s prací obou pilotů neboť zatím plníme plány. Už se pomalu přesouváme do Číny, kde opět věříme v bodový zisk.

Nashle při VC Číny.

 

 

This content has been locked. You can no longer post any comment.