altTým Scuderia Ferrari se dostal do čela poháru konstruktérů.

 

Patrik Novotný #21 : 3.místo

Příprava: Týden před závody jsem vůbec neměl čas kvůli práci, nicméně jsem si udělal jeden večer čas a s Vojtovou pomocí jsem měl dobrý stabilní set.

Hodinu před kvalifikací jsem se připojil na server a nastavení jsem neměl žádné, protože mi onen večer spadl internet a já si ho neuložil. Marně jsem se snažil vůz alespoň podobně nastavit.

Kvalifikace: Vůz byl stále nestabilní a v měřeném kole jsem si urval kolo, takže start z poslední pozice.

Závod: Po kvalifikaci mi poslal své nastavení Lukáš, na kterém jsem odkroužil 2 kola ve Warm Upu a s tím jsem šel do závodu.

Ze začátku jsem jel své tempo a nijak jsem se moc nebránil Vojtovi Hujerovi, který byl neuvěřitelně rychlý. Cíl byl pro tento závod jasný a to dojet minimálně do 70.kola, které zajišťovalo klasifikaci.

Díky tomu jsem také jel na 80%. Některé zatáčky se kterými jsem měl problém v tréninku, jsem hodně prodával.

Soupeři pomalu odpadali. V 38.kole odpadl Vojta Hujer a zbyly jsme já, Lubo Moráň a Lukáš Pohančeník.

Smířil jsem se se 3.místem. Lubo se při předposledním pitu přede mě dostal o 2s a do konce stintu to navýšil na 20s, Lukáš měl náskok minuty. 

Lubo jel poslední stint softy a já na super softech stahoval. V 64.kole přišla krizovka za bazénem a málem jsem se přidal k Honzovi Veselýmu, který tam skončil, nicméně jsem to ustál. Luba jsem stahoval 1s na kolo a začal sem tlačit na pilu. Po dosažení 70.kola jsem na to začal šlapat co to šlo, protože už jsem neměl co ztratit.

Přišlo 76.kolo a nájezd na rovinku do tunelu. Ztráta na Luba už pouhé 3s. Na výjezdu jsem po ''GTčkovsku'' najel na vnější obrubník aby mě podržel, jenže to u Formulí uplně nefunguje a jakmile mi zadní kolo dopadlo na asfalt, auto šlo do smyku. Neubral jsem dostatečně a snažil jsem se auto zkorigovat s co nejmenší ztrátou rychlosti, to se nepodařilo a pravým kolem jsem se nejprve opřel do zdi , to vydrželo a pak levou zadní, což už bylo moc a spolu se zadním křídlem tyto části vozu odletěli. Nejprve jsem myslel, že nemám pouze přední křidlo, ale po pár metrech mi bylo vše jasné. Odstavil jsem vůz ke kraji v tunelu a pozoroval z kokpitu poslední 2 průjezdy Lukáše a Luba.

alt

Tato chyba mě trochu mrzí, věřil jsem si , že bych Luba dojel, sice bych ho neměl jak předjet :D ale mohl jsem ho dostat pod tlak a mohl udělat chybu.

Je to moje první podium v Monacu a po prvním závodě další podium v sezóně. Takže obrovská spokojenost. Pomalu tak dotahuji absenci ve 2 závodech.

Gratuluji kolegovi k prvnímu vítězství v sezóně a Lubovi za bezchybný výkon, po kterém si upevnil vedení v šampionátu.

Na Kanadu už s Lukášem pořádně potrénujem a potrápíme soupeře ještě víc!

 

Lukáš Pohančeník #14: 1.místo

 

Kvalifikácia: Prebehla v poriadku a s veľkým nádskokom som získal PP.

Závod: Ako obvykle štart neprebehol najlepšie a mal som veľmi dlhé prehrabnutie zadných pneu. Vyustilo to stratu 1 miesta Lubovi. Dalo sa to udržať ale nechcel som v T1 byť tvrdý tak som pustil ľuba dopredu.

Jazda do pol sekundy za ľubom bola veľmi ťažká. Auto takmer vôbec netočilo. Prišli nejaké tie chyby kedy mi zadné koleso nejako pár krát zaostalo a ja som sa otočil ľahko :D.

Rýchlosť bola veľmi dobrá a ľahko som sa dokázal na kohokoľvek späť dotiahnuť. Mal som v Tabacu ľahký kontakt s bariéru kedže bol ľubo tesne predo mnou. Bol som veľmi prekvapený čo sa stalo. Nič mi neukazovalo že by bol monopost poškodený, ale bol.. Záves bol celý v prdeli doslova.. :D musel som dať ešte jedno kolo pretože som si nebol istý či je to pravda. Potom som musel ísť do boxov s nádejou že mi to opravia. Stalo a istý čas trvalo kým som sa dostal do tempa.

Bohužiaľ som nemal natrénované so softami a auto mi doslova vzlietlo na jednej nerovnosti a rozbil sa celý predok spolu s krídlom. Dalšia oprava ktorá bola úspešná. Už som prezúval len sa super softy kedže mi veľmi svedčili.

Neviem čo sa stalo ľubovi ked asi v 4 kolách ked bol 2x v boxov. To som využil aby som dal jedno veľmi rýchle kolo a hned zašiel do boxov aby som si ho pokryl a dostal sa konečne na zaslúžené 1 miesto.

Závod som si užil a tempo bolo neuveriteľné. Konečne som opäť vyhral. Vdaka Lubovi za horké chvíle :D Taktiež vdaka kolegovi za bednu a pekný počet bodov.

 

Ferrari is BACK!!!

alt

 

Tým Scuderia Ferrari bez 3 bodů získal v Monacu nejvyšší možný počet a v týmu panovali velké oslavy i přes Patrikovu havárii. Tým je na čele poháru konstruktérů a v Canadě hodlá náskok navýšit. 

 

alt

Přidat komentář

Bezpečnostní kód
Obnovit

Forum F1


  • Nejsou žádné příspěvky k zobrazení.

In the Stands Na tribunách

  • 123 guests
MPL Registrace: 463